<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3656969853705740692\x26blogName\x3dSketches+-+Blogul+de+noapte\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sketchesbysophie.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dro\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sketchesbysophie.blogspot.com/\x26vt\x3d2387181911637592513', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

marți, 12 octombrie 2010

♥ You’re the perfect drug and I’m addicted to you.

Ti-am simtit azi mirosul. De fapt, nu doar azi, zilnic. Dar azi a fost altfel. Nu era nimeni in jurul meu, probabil era doar in imaginatia mea, dar il simteam, ca atunci cand imi lipesc corpul de al tau si te „adulmec”, ma „droghez” cu tine. Mi-e dor de asta.
Vreau sa adorm din nou langa tine, vreau sa-ti simt buzele peste ale mele, mainile tale in jurul corpului meu, vreau sa ma tii in brate, sa ma gadili si sa te joci cu mine. Hai, joaca-te cu mine!
Fa-ma din nou sa ma simt mica si fragila in bratele tale... Dar lasa-ma si sa te iubesc, sa te sarut, sa te mangai si sa ma joc si eu cu tine. Sa te alint si sa-ti arat cat de multe as face pentru tine, sa te fac fericit.
Vreau sa-mi iau, din nou, doza zilnica din tine. Sa ma detasez de realitate ascultandu-ti cuvintele, povestile; sa ma-mbat cu saruturile tale; sa ma las purtata in lumea viselor de atingerile tale..
Cand vom face asta din nou?

Etichete: , ,

♥ My doll frowned.
00:02
0 commented

♥ Doll Lover ;

  • Roxa
  • Curvette
  • Courtesanne
  • Books
  • Jasmne
  • toateBlogurile.ro
  • Ziarul
  • ♥ Thank you

    ♥ Past

♥ Music